Kvalitní dvojjazyčné vzdělání ve více než 450 školách po celém světě
V základních školách Maple Bear rozvíjíme dovednosti, znalosti a jedinečnost každého dítěte. Dáváme jim do vínku schopnosti, které žádné technologie v budoucnu nenahradí: zvídavost, analytické myšlení, sebevědomí, samostatnost, adaptabilitu, kreativitu a globální smýšlení.
Rosteme s vámi: Mise a vize naší cesty
Naše mise
Posláním škol Maple bear je poskytovat systém vzdělávání zaměřený na žáka v bezpečném a podnětném prostředí. Připravit je k úspěšnému navazujícímu studiu a vzbudit v nich celoživotní lásku ke vzdělávání.
Naše vize
Naší vizí je poskytovat vysoce kvalitní vzdělání založené na kanadské filosofii a osvědčených metodách, které splní očekávání rodičů a je v souladu s místními školskými předpisy.
Jsme celosvětoví
Školy Maple Bear kombinují to nejlepší z kanadského vzdělávání a přinášejí kanadské bilingvní metody do mateřských, základních i středních škol po celém světě.
39
Zemí
450+
Škol po celém světě
60000+
Žáků a studentů
180+
Budoucích škol
Maple Bear Brno
Základní škola Maple Bear Brno sídlí v prostorách moderního a inovativního areálu Zet.Office Nová Zbrojovka – v nejmodernější čtvrti v Brně, která je navržena pro potřeby 21. století. V prostorách se nachází dětské hřiště, kavárna, spousta zeleně i vodní prvky. Parkování pro rodiče je po dobu nezbytnou k předání dětí do školy a jejich vyzvednutí zajištěno přímo v areálu před školou.
Škola je pro děti otevřena každý den od pondělí do pátku od 7.30 do 17.30 hodin. Ve školním roce 2025/2026 otevíráme dvě třídy:
- Nultý/předškolní ročník
- První ročník
Stravování je pro děti zajištěno po celý den. Stravování zajišťuje dle platných předpisů bistro re.SET Food.
Poznejte tým
Maple Bear Brno
Jsme lidé, kteří zajišťují špičkovou kvalitu vzdělání vašich dětí.
Jiří Zelenda je CEO Maple Bear Czechia. Před přivedením největší kanadské vzdělávací sítě do České republiky zastával pozici CEO ve společnosti Scio.
Jiří se dlouhodobě věnuje inovacím ve školství, jako zkušený manažer vzdělávání již stál u zrodu nové úspěšné sítě škol a zastává vzdělávací přístup, v jehož středu je žák a který podporuje celostní rozvoj dítěte – v intelektuální, emocionální, sociální i fyzické rovině.
Stejný postoj je základem vzdělávací metodiky také ve školách Maple Bear Czechia. Ve svém osobním životě je Jiří hrdým otcem dvou dětí, které vychovává se svou manželkou Adélou. Ve volném čase se zabývá historií především jihovýchodní Asie, kterou také studoval.
Lucie Chlubná se věnuje marketingu téměř 10 let a disponuje bohatými zkušenostmi se zahraničními projekty. V minulosti úspěšně vedla celý marketingový tým v Oscar Senior, což jí přineslo cenné dovednosti a perspektivu v oboru. Její odborné znalosti a kompetence ji přivedly k přednášení na řadě prestižních českých i zahraničních konferencí, mezi nimiž se nachází Engaging Conference a DEX Innovation Conference.
V současnosti vede marketing pro první základní školu Maple Bear v České republice. Její zájem a angažovanost nekončí pouze u marketingu, ale je tu i pro všechny děti a rodiče, kteří projevují zájem o zápis do školy. Lucie přináší do své práce nejen vášeň a kreativitu, ale také dlouhodobé zkušenosti a pevné vedení.
Martin Drnek je celoživotním nadšencem vzdělávání a věnuje se mu také celou svou pracovní kariéru. Začínal jako učitel, poté se věnoval tvorbě učebnic pro střední školy.
Více než 11 let pak působil ve společnosti Scio a stál za inovativní digitalizací přijímacích zkoušek na vysoké školy s využitím algotitmů umělé inteligence. Má zkušenosti s mezinárodními výzkumnými a komerčními mezinárodními projekty. Stal se také autorem úspěšného nástroje pro předškolní děti na rozvoj emoční inteligence a toto téma opakovaně prezentoval také jako odborník v médiích.
V současné době je ředitelem první bilingvní základní školy Maple Bear v České republice s jasnou ambicí posunout hranice kvalitního vzdělávání a moderní pedagogiky v českém prostředí o krok dál.
Marissa pochází ze srdce Winnipegu v kanadské Manitobě a sama sebe našla právě v roli pedagožky. Než se začala věnovat vysokoškolskému vzdělávání, strávila svá formativní léta na kanadských státních školách. Na univerzitě Marissa získala dvojí titul, a to z angličtiny a předškolní výchovy.
Její neochvějná vášeň a oddanost k literatuře v raném věku se projevují v její práci pedagožky, kde se neúnavně snaží v mladých lidech vzbudit lásku ke čtení a psaní. Marissa pevně věří v sílu interaktivního, praktického učení, které dětem umožňuje zkoumat a vytvářet znalosti společnými silami.
Pro Marissu vzdělávání dalece přesahuje akademickou sféru. Je zastánkyní celostního rozvoje a zdůrazňuje, že je důležité věnovat pozornost sociální, emocionální a fyzické pohodě dětí, a to souběžně s jejich intelektuálním růstem.
Marissa svým nadšením přináší své zkušenosti s kanadskými učebními osnovami a pedagogickými metodami do týmu Maple Bear, kde chce i nadále podporovat lásku k učení v mladých myslích.
Lídu práce učitelky inspirovala už od dětství. Rozhodla se tedy pro studium učitelství na Masarykově univerzitě. V průběhu studia svůj volný čas trávila v zahraničí, kde pracovala s dětmi různých věkových kategorií. Po dokončení magisterského studia se rozhodla spojit svoji vášeň pro cestování s poznáváním různých vzdělávacích systémů, což ji přineslo mnoho zkušeností a inspirace.
Pracovala na česko-britské základní škole jako učitelka na 1. stupni a vyučovala v systému bilingvního vzdělávání. Tato zkušenost významně formovala její pedagogickou praxi a vzbudila v ní zájem se dále pohybovat v bilingvním a mezinárodním prostředí. Využila proto možnosti vycestovat na Nový Zéland, kde se jí podařilo stát se členem týmu učitelů na základní škole. Tato zkušenost jí poskytla cenný vhled do vzdělávacího systému a tamní metodiky. Spolupracovala s učiteli a podílela se na výuce, kde načerpala inspiraci a nápady, ze kterých často čerpá ve svých hodinách.
Ve volném čase ráda sportuje, tráví čas s rodinou a přáteli, věnuje se sebevzdělávání, cestování a miluje túry v horách.
Velmi se těší na nový školní rok, kdy se svými kolegy z Maple Bear bude vytvářet dětem co nejpodnětnější prostředí k úspěšnému startu jejich cesty vzdělání.
Markéta se věnuje práci v oblasti péče o děti a administrativní činnosti, již od ukončení jejího studia. Své vzdělání získala na Střední průmyslové škole v Brně, kde vystudovala sociální činnost.
Ve své kariéře pracovala jako pečující osoba v dětské skupině, kde měla na starosti péči o děti, jejich aktivizaci a vzdělávání. Podílela se také na administrativní činnosti centra. Markéta ve svém volném čase ráda sportuje, cestuje a věnuje se rodině a přátelům.
S nadšením přináší své zkušenosti do týmu Maple Bear, kde chce podporovat lásku k učení a růst u dětí i kolegů. Je připravena aktivně se podílet na marketingu a komunikaci školy, organizaci návštěv a akcí, a vytváření pozitivního a profesionálního prostředí.
Lorraine se k týmu Maple Bear připojila jako učitelka nultého ročníku a přináší s sebou bohaté zkušenosti a vášeň pro vzdělávání.
Pochází z Jihoafrické republiky a je držitelkou akademického titulu v oboru pedagogiky z University of Witwatersrand a také kvalifikace TEFL.
Díky předchozím zkušenostem s výukou v prvním ročníku je nadšená, že nyní může vést a rozvíjet mladou mysl na cestě za vzděláním.
Mimo vyučování se Lorraine věnuje různým koníčkům, včetně malování, boulderingu a hraní deskových her. Je odhodlaná vytvářet pozitivní a poutavé vzdělávací prostředí pro všechny žáky a těší se na spolupráci s rodiči i na celý úspěšný školní rok.
Michaela vystudovala Masarykovu univerzitu na Fakultě sportovních studií, obor Tělesná výchova a sport. Po dokončení studia získala bohaté zkušenosti jako učitelka tělesné výchovy na základní i střední škole, kde se také podílela na školních projektech a pracovala jako administrátorka. Kromě toho se věnovala trénování v gymnastickém oddíle, vedení administrativy klubu a práci v mateřské škole.
Michaela přináší do Maple Bear bohaté zkušenosti nejen ze své práce s dětmi, ale i z oblasti administrativy. Těší se, jak svými dovednostmi přispěje ke kvalitnímu vzdělávacímu prostředí školy.